Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Atheïsme
World Weird Web

Pagina 1 van 2

mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige

Meer
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert

Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige

Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
Kuips postte:

serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
ik zie al die plaatjes niet
Bekijk Johan's profiel
Spamstudent
Forge postte:
Kuips postte:

Ik dacht.. Ik zeg het ff.. =B
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
serious postte:

moet gewoon werken? waarom denk jij dat het misgaat?
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
serious postte:

dan ben jij een heiden gelovige
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Ze heeft het EO-filter.
Everything not related to elephants is irrelephant.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
die plaatjes zijn niet halal
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter

Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert

Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Bekijk ploy's profiel
Spømmer
What have I supposed to judge ?
Ihre Sie stets aufrichtig liebende PLOY
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
mosymuis postte:

Das de Dome of the Rock in Jerusalem! Een van de oudst overgebleven gebouwen in de Islamitische architectuur. In het midden bevind zich the Rock of Sacrifice in Herod's temple, een renovatie van de Second Temple die gebouwd werd door de Joden na terugkomst van hun verbanning naar Babylon. Voor deze tempel stond er Solomon's Temple. Voor de Joden is dit The Tempel Mount, voor de Moslims Haram al-Sharif. De betekenis van deze rots is gelinkt aan Mohammed en zijn reis naar de hemel, de eerste tempel van Solomon, aan David en de Ark des Verbonds en aan Abraham en zin bijna opoffering van zijn zoon (bij de Moslims was het Ismaël). De Moslims hebben ooit de stad overgenomen van de Christenen en sindsdien is het de Haram al-Sharif, heiligste plaats voor de Moslims. Er is in die tijd ook de bekende moskee al-Aqsa bijgebouwd. Bijzonder is dat er in de Oude Stad tegenwoordig verschillende kwartieren zijn met Moslims, Christenen, Joden en Armenen.

Interessant hè.

11/02/10 - 19:21

Sorry voor de Engelse woorden, ik was te lui om het te vertalen. Temple Mount is natuurlijk Tempelberg, etc.
Bekijk Johan's profiel
Spamstudent
Oeh kewl!

Weer wat geleerd
Ik dacht.. Ik zeg het ff.. =B
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
ahjo, moet je niet allemaal geloven, is uit hele dikke duimen gezogen
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
zijn dorien dr duimen dik?
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
geen idee, varaag maar aan Darkie, die heeft ze vast wel in zijn mond gehad
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
Grover postte:
geen idee, varaag maar aan Darkie, die heeft ze vast wel in zijn mond gehad

Ik onthoud mij van commentaar over wat ik van dorien waar heb gehad

"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
serious
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Grover postte:
ahjo, moet je niet allemaal geloven, is uit hele dikke duimen gezogen

ahjo, misschien moet je de tekst eens lezen.
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Ik vind het eigenlijk helemaal niet interessant
Igor!
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
+1
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Fat Shady postte:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet interessant

wat david met dorien's duimen gedaan heeft of het verhaal van dorien?
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
beide
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Pro Spammer
+1
Igor!
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Quote:
Mohammed en zijn reis naar de hemel

Dat zeg ik: dat hebben ze uit een duim gezogen, niemand heeft hem richting de hemel zien reizen

Maar voor de rest wel interessante info hoor
serious
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Forge postte:
+1

14/02/10 - 00:33

Grover postte:
Quote:
Mohammed en zijn reis naar de hemel

Dat zeg ik: dat hebben ze uit een duim gezogen, niemand heeft hem richting de hemel zien reizen

Maar voor de rest wel interessante info hoor

Ja, want mijn hele verhaal gaat over de bevestiging van de reis naar de hemel door een of andere gast Nee, dat is waar de Moslims en Christenen in geloven. En hoe is dat niet waar? Dat doen ze toch!

14/02/10 - 00:34

Geen bier meer van mij voor Forge en Fat Shady!

14/02/10 - 00:38

Of te wel, mijn verhaal bestaat alleen maar uit tekst afkomstig van wetenschappelijk onderzoek. Ik wil niet voor niets Oudheidkunde studeren

14/02/10 - 00:40

Zo, en nu doen jullie allemaal weer lief tegen mij. Of jullie reageren niet, of jullie zeiken niet. Punt. Ja.

Godmondeju.

Ik ga slapen
Fat Shady
Pro Spammer

Igor!
stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Bekijk stikstok's profiel
Pro Spammer
Krijg ik nog wel een biertje?
Red een boom, eet een bever!
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
Pels
Everything not related to elephants is irrelephant.
dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
stikstok postte:
Krijg ik nog wel een biertje?

Verboden woord!
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
serious
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Baviaan postte:
Pels

Ja dat ja!

Geen bier, maar pels
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com