Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

[ VRAAG ] warezheaven?
Over Ons

Pagina 147 van 148

Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Bekijk Queen_Butterfly's profiel
Pro Spammer
Beauneau postte:
Ik wil gewoon kunnen spammen als mijn trein vertraging heeft

Ja inderdaad, kijkt nu zo lastig
Just being yourself, being who you are is a successful rebellism

Omdat elke ochtend anders is.
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Koop een laptop ofzo
Nu met extra vitamine S...
stukjetaart
Zoek naar alle posts van stukjetaartVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stukjetaartVerwijder deze post
Bekijk stukjetaart's profiel
Schpammert
wel handig opzich
Queen_Butterfly
Zoek naar alle posts van Queen_ButterflyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Queen_ButterflyVerwijder deze post
Pro Spammer
Tsanawo postte:
Koop een laptop ofzo

Ja die heb ik. Maar om nou dat ding alleen mee te nemen om op sh te zitten

Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
Filmpje kijken in de trein
Of huiswerk maken
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Queen_Butterfly
Pro Spammer
Kuips postte:
Of huiswerk maken

Filmpje daar is de tijd te kort voor helaas. En voor huiswerk moet ik op internet en dat heb ik sowieso niet op mijn laptop in de trein bedenk ik me nu

Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Queen_Butterfly postte:
Kuips postte:
Of huiswerk maken

Filmpje daar is de tijd te kort voor helaas. En voor huiswerk moet ik op internet en dat heb ik sowieso niet op mijn laptop in de trein bedenk ik me nu

Dan kun je dus ook helemaal niet op SH
Igor!
Beauneau
Zoek naar alle posts van BeauneauVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BeauneauVerwijder deze post
Bekijk Beauneau's profiel
Forum Refresher
Fat Shady postte:
Queen_Butterfly postte:
Kuips postte:
Of huiswerk maken

Daarom willen we SH Mobiel
There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
misschien maar aan een abbo denken dan
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
Queen_Butterfly
Pro Spammer
Fat Shady postte:
Queen_Butterfly postte:
Kuips postte:
Of huiswerk maken

Op laptop niet, op mobiel wel aangezien ik een internetabbo daar op heb.

Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Zeg Rik, schiet het nog een beetje op met de upgrade van WH??
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
We zijn bezig! We zijn bezig! Echt, niet zo stressen, zo lang zijn we nog niet offline.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Verkade Biscuit postte:
wat is er aan de hand met WH?

Alstu Een gratis klikkertje naar een officiële verklaring! - Rik
http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?p=632951#632951

Pas sinds 2004
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Oh dat valt best mee. Als het nou 10 jaar was, dán was er reden tot vragen waarom het zo lang duurt. Tot die tijd, een spannend muziekje

Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Rustig rustig! We zijn druk bezig met het herstellen van WarezHeaven, momenteel is onze schatting dat we nog tot december 2014 nodig hebben om alles weer draaiend te krijgen.
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Hier alvast de site, hij is weer up, alleen nog erg traag en nog niet alles werkt.

www.warezheaven.nl
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Ja, wij zijn echt goed bezig!!!
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
al de FTP's zijn down
Flickr ••
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Tsanawo postte:
Rustig rustig! We zijn druk bezig met het herstellen van WarezHeaven, momenteel is onze schatting dat we nog tot december 2014 nodig hebben om alles weer draaiend te krijgen.
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
With the stoop!
NorthSide
Zoek naar alle posts van NorthSideVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van NorthSideVerwijder deze post
Bekijk NorthSide's profiel
Spømmer
ey
Geef mij een 10!
noreaD
Zoek naar alle posts van noreaDVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van noreaDVerwijder deze post
Bekijk noreaD's profiel
Forum Refresher
Damn, zijn er nog ALTIJD mensen die zeiken over warezheaven?
If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Pro Spammer
Wat dacht jij dan?
Igor!
noreaD
Zoek naar alle posts van noreaDVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van noreaDVerwijder deze post
Bekijk noreaD's profiel
Forum Refresher
Ik dacht dat iedereen onderhand wel door had dat het nooit meer terug komt...
If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
noreaD postte:
Ik dacht dat iedereen onderhand wel door had dat het nooit meer a.s.a.p. terug komt...

Everything not related to elephants is irrelephant.
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Precies, hoe durf je te stellen dat wh nooit meer terug komt? Het heeft gewoon wat tijd nodig!
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Wat in het vat zit verzuurt niet.
noreaD
Bekijk noreaD's profiel
Forum Refresher
Uiteindelijk vergaat alles, zelfs WH.
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
NOOIT!!!!
noreaD
Bekijk noreaD's profiel
Forum Refresher
Face it, WH is elvis presley, 2-pac en al die andere figuren waarvan iedereen nog denkt dat ze terugkomen achterna gegaan
Fat Shady
Pro Spammer
Er zijn ook nog steeds mensen die zich druk maken om elvis presley en 2-pac hoor, dus dit topic hoeft de komende 50 jaar ook nog niet dood te gaan
Igor!
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
superr postte:
Precies, hoe durf je te stellen dat wh nooit meer terug komt? Het heeft gewoon wat tijd nodig!

exactleyz
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Baviaan
Zoek naar alle posts van BaviaanVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van BaviaanVerwijder deze post
Bekijk Baviaan's profiel
Special-Spammer
noreaD postte:
Face it, WH is elvis presley, 2-pac en al die andere figuren waarvan iedereen nog denkt dat ze terugkomen achterna gegaan

Ha ha. Straks ga je me nog vertellen dat Michael Jackson ook echt dood is.
Everything not related to elephants is irrelephant.
NorthSide
Zoek naar alle posts van NorthSideVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van NorthSideVerwijder deze post
Bekijk NorthSide's profiel
Spømmer
WH is Kurt Cobain
Geef mij een 10!
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Baviaan postte:
noreaD postte:

Ha ha. Straks ga je me nog vertellen dat Michael Jackson ook echt dood is.

Ik zag hem afgelopen vrijdag nog met zn broertjes in de Heineken Music Hall
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com