Filmpje daar is de tijd te kort voor helaas. En voor huiswerk moet ik op internet en dat heb ik sowieso niet op mijn laptop in de trein bedenk ik me nu Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Filmpje daar is de tijd te kort voor helaas. En voor huiswerk moet ik op internet en dat heb ik sowieso niet op mijn laptop in de trein bedenk ik me nu
Filmpje daar is de tijd te kort voor helaas. En voor huiswerk moet ik op internet en dat heb ik sowieso niet op mijn laptop in de trein bedenk ik me nu
Dan kun je dus ook helemaal niet op SH
Daarom willen we SH Mobiel There are two sides of the balance sheet: the left side and the right side.
On the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left.
Dan kun je dus ook helemaal niet op SH
Op laptop niet, op mobiel wel aangezien ik een internetabbo daar op heb.Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Rustig rustig! We zijn druk bezig met het herstellen van WarezHeaven, momenteel is onze schatting dat we nog tot december 2014 nodig hebben om alles weer draaiend te krijgen.Nu met extra vitamine S...
Rustig rustig! We zijn druk bezig met het herstellen van WarezHeaven, momenteel is onze schatting dat we nog tot december 2014 nodig hebben om alles weer draaiend te krijgen.
Damn, zijn er nog ALTIJD mensen die zeiken over warezheaven?If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Ik dacht dat iedereen onderhand wel door had dat het nooit meer terug komt...If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Precies, hoe durf je te stellen dat wh nooit meer terug komt? Het heeft gewoon wat tijd nodig!Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Face it, WH is elvis presley, 2-pac en al die andere figuren waarvan iedereen nog denkt dat ze terugkomen achterna gegaanIf you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Er zijn ook nog steeds mensen die zich druk maken om elvis presley en 2-pac hoor, dus dit topic hoeft de komende 50 jaar ook nog niet dood te gaan Igor!