| |
 |
| Spamstudent |
| Gut zeg..! wat zijn jullie zielige ongezonde gevallen , en dat leuteren wat jullie doen echt niet te geloven Ga eens een keer naar buiten om een frisse neus te halen
stelletje jammerlijke zwakbakken Nou ja ik wou maar even
zeggen dat ik er nog ben, begrijp je wel hè ? Daar zijn echt geen woorden voor |
 |
| Pro Spammer |
| Ach gut, de forumzeikster is ook weer eens langsgeweest  'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!' |
 |
| Spamstudent |
| Toch wel leuk om mij weer een keer te zien, moet je mij toch echt wel toegeven lieverd  Daar zijn echt geen woorden voor |
 |
| Forum Refresher |
| Buiten?
Je bedoeld daar waar mensen zijn?  If you have a problem, if no OS kan help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX. |
 |
| Dwangspammer |
| Ik ben facking ongesteld geworden ineens. Hele kruis van m'n string was nat van bloed . O en ik ben moe! Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
|  |
 |
| Kletskoekert |
| | uh postte: | Ik ben facking ongesteld geworden ineens. Hele kruis van m'n string was nat van bloed . O en ik ben moe! |
pics or it di- nevermind.. Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Ondermachtige |
| Ik werd net opeens zwaar misselijk, moest echt buiten gaan zitten in de frisse lucht. "“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather."" |
 |
| Kletskoekert |
| je bent zwanger? Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Über-Spammer |
| Da's niet goed.... Te lang niet gegeten? |
 |
| Flierefluiter |
| | leander postte: | Da's niet goed.... Te lang niet gegeten? |
kan je daar ook zwanger van worden dan?  Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Über-Spammer |
|  |
 |
| Kletskoekert |
| | superr postte: | | leander postte: | Da's niet goed.... Te lang niet gegeten? |
kan je daar ook zwanger van worden dan?  |
laatste nieuwe "feitje".. van anale sex krijg je een bolle reet.. schijnbaar..
dus het zou zomaar kunnen Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Flierefluiter |
| oh dus daarom hebben negerinnen zo'n dikke reet? Ik dacht dat dat kwam door muggen en speciale dekens Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| ja, waar denk je dat die speciale dekens nog meer voor zijn.. Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Flierefluiter |
|
Voor de seks lijkt zo'n dekentje me een beetje overbodig Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| | Forge postte: | | ja, waar denk je dat die speciale dekens nog meer voor zijn.. |
Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Dwangspammer |
| | dr.dark postte: | | Ik werd net opeens zwaar misselijk, moest echt buiten gaan zitten in de frisse lucht. |
Ik ben al weken af en aan misselijk en moe Ik heb echt geen flauw idee wat het is. Als ik geen Mirena had zou ik gewoon zwanger zijn Maar mijn zwangerschapstest een paar weken terug was negatief. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
| Ben je bekend met het begrip valse negatief? |
 |
| Dwangspammer |
| Dat komt bij zwangerschapstesten nagenoeg niet voor. Het kan altijd natuurlijk, maar daarnaast heb ik ook nog eens een Mirena die 99,5% zekerheid biedt op geen zwangerschap Dus dan wil ik wel genoegen nemen met een negatieve test  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Kletskoekert |
| een valse negatief moet een muilkorf om. Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Flierefluiter |
| | Forge postte: | | Forge postte: | | ja, waar denk je dat die speciale dekens nog meer voor zijn.. |
|
| Quote: | | Voor de seks lijkt zo'n dekentje me een beetje overbodig |
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| da's voor als het koud is in Suriname / afrika / waar die mokkels dan ook vandaan komen Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Flierefluiter |
| jamaar, dan kan die man beter ook onder de deken, anders krijgt die het ook koud Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| nee, want die meneer is stoer Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Über-Spammer |
| OT:
Mijn baarmoeder schopt
...
Mijn baarmoeder schopt?! D: Pinky, are you pondering what I'm pondering?
Whoof, oh, I'd have to say the odds of that are terribly slim Brain. |
 |
| Kletskoekert |
| ik zou eens met leon gaan praten  Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Über-Spammer |
| dattie voortaan niet meer in mijn baarmoeder mag schoppen, want die schopt blijkbaar terug? Pinky, are you pondering what I'm pondering?
 |
| Kletskoekert |
| inderdaad!
er bestaan condooms, zulke groffe anticonceptie is niet meer nodig.. Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Flierefluiter |
| | Nigel postte: | OT:
Mijn baarmoeder schopt
...
Mijn baarmoeder schopt?! D: |
hoe ga je de kleine noemen? Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Über-Spammer |
| | superr postte: | | Nigel postte: | OT:
Mijn baarmoeder schopt
...
Mijn baarmoeder schopt?! D: |
hoe ga je de kleine noemen? |
Menstruatie  Pinky, are you pondering what I'm pondering?
 |
| Special-Spammer |
| Die gaat gepest worden op school... Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Pro Spammer |
|  Igor! |
 |
| Forum Refresher |
|  |
 |
| Über-Spammer |
| OT: Jemig, wat heb ik de laatste tijd weer last van mn arm. Het ging vrij goed het afgelopen jaar maar het is de laatste maand echt kut! AUW! |