| |
 |
| Über-Spammer |
| Told ya.  |
 |
| Special-Spammer |
| Ze zien er uit alsof ze bedwelmd zijn door André z'n okselgeur. Everything not related to elephants is irrelephant. |
 |
| Kletskoekert |
| | stikstok postte: | Leuke kat Leo
Ik heb sinds vandaag ook een poes, ze is ongeveer 1,5 jaar en ik heb haar Artis genoemd |
ze is indirect naar mij vernoemd!
want in artis hebben ze ook robben  Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Muts |
|
05/11/09 - 23:05
Stoere Frits
overactieve Rob en Pim
Luie Fruts
Idem Hams
 Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Pro Spammer |
|  Igor! |
 |
| Ondermachtige |
| De Fruts foto is cool... relaxed  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Über-Spammer |
| Hamsie.
En de Fruts vindt me aardig.  |
 |
| Muts |
| Ja  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Spamstudent |
|  Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen... |
 |
| Dwangspammer |
| http://www.grigiomara.nl/Kendra%20x%20Darren.htm
Mama en papa van mijn toekomstige rashampster  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| Pas maar op, het baasje heeft de mexicaanse griep lees ik net |
 |
| Über-Spammer |
| Wat kost nou een rashamster? Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken... |
 |
| Forum Refresher |
| 3 pepernoten  |
 |
| Dwangspammer |
| | leander postte: | Wat kost nou een rashamster? Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken... |
10 euro. Geen drol dus. En je hebt wel inzicht in wat de afkomst is, en ze worden gefokt op gezondheid en karakter. En ze worden handtam gemaakt. Alle hamsters van haar worden ongeveer 2 jaar (ze is wel bezig om die grens te verschuiven).
Bij een hamster uit de dierenwinkel weet je niks... Hoe oud ze precies zijn, waar ze vandaan komen, sommige zijn zelfs zwanger. En ze zijn niet handtam. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
| | uh postte: | | leander postte: | Wat kost nou een rashamster? Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken... |
10 euro. Geen drol dus. En je hebt wel inzicht in wat de afkomst is, en ze worden gefokt op gezondheid en karakter. En ze worden handtam gemaakt. Alle hamsters van haar worden ongeveer 2 jaar (ze is wel bezig om die grens te verschuiven).
Bij een hamster uit de dierenwinkel weet je niks... Hoe oud ze precies zijn, waar ze vandaan komen, sommige zijn zelfs zwanger. En ze zijn niet handtam. |
True, en tien euro valt me inderdaad mee.. Ik heb voor de mijne (god hebbe zijn ziel ) toen 6 euro betaald in de Pet's Place en die was 6 weken. En twee jaar is een goede leeftijd voor een hamster. Je blijft uitschieters naar beide kanten houden.  |
 |
| Forum Refresher |
| En wanneer mag je je kindje ophalen?? |
 |
| Dwangspammer |
| 5 weken nadat mama is bevallen Maar mama moet eerst nog lekker van achter gepakt worden. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
| hahahhahahhaa, neuken kreng.
Heb je al een naam? |
 |
| Dwangspammer |
| Olle
07/11/09 - 19:36
Alleen het is een M-nest, dus officiëel ga ik 'm denk ik Molle noemen  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
| Malle  |
 |
| Forum Refresher |
| Moppie |
 |
| Dwangspammer |
| Ik weet nog niet of het een man of een vrouw wordt. Maar either way ga ik 'm Olle noemen, want dat vind ik zo'n geweldige naam voor een hamster. En het kan dat beest toch geen fuck schelen.
Alleen voor de fokster moet ie dus een naam met een M hebben, en om niet teveel in verwarring te raken vond ik Molle dan wel een goede oplossing. Maar ik noem 'm in het dagelijks leven dus gewoon Olle. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Muts |
| Olle is een leuke naam Ahhw
Dr was vroeger toch ook zo'n boek over een hond die Olle heette  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Schpammert |
| Wat een onzin zeg dat je hem moet noemen met een M?  Flickr •• |
 |
| Dwangspammer |
| Dat wordt bij alle nesten gedaan, wat voor diersoort ook. Dan is het voor de fokker makkelijker om de nesten uit elkaar te houden. Als ik haar bijvoorbeeld mail over de hamster en ik heb het over Olle, raakt zij in de war omdat ze denkt dat het een hamster uit het O-nest is. Als ik zeg Molle, dan weet ze gelijk dat het een hamster is uit het M-nest, en kan ze het zich makkelijker voor de geest halen. Zij wil namelijk ook haar dieren in de gaten houden omdat ze graag wil weten hoe een bepaalde combinatie het doet.
Maar ik zal het beestje persoonlijk gewoon Olle noemen hoor. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Über-Spammer |
| Het is al bijzonder lang geleden dat mijn beide mannen in de spotlight hebben gestaan... Dus bij deze
Fidel ligt links, Napoleon kijkt duivels aan de rechterkant
Napoleon doet aan een recordpoging bankzitten  |
 |
| Muts |
| Ahw  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Flierefluiter |
| | leander postte: |
Napoleon doet aan een recordpoging bankzittenstaan  |
ftfy
en sweet dictatornamen zijn duidelijk een goede keuze geweest Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Schpammert |
| wat een geniale fotos  |
 |
| Über-Spammer |
| Fidel vindt Krombach liev!!
En krombach zijn nieuwe huis
 |
 |
| Flierefluiter |
| krombach, aka lekkerhapjevoorfidel Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Über-Spammer |
| Niet. Krombach owned ze alllebei en ze weten het! |
 |
| Kletskoekert |
| ANARCHY!! Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Muts |
| Ziet er mooi uit Lea  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Pro Spammer |
| Cool Leander,  Just being yourself, being who you are is a successful rebellism
Omdat elke ochtend anders is. |