| |
 |
| Über-Spammer |
| | ploy postte: | | Fat Shady postte: | In cafés was spreek ook vaak Bedenk ik me net op tijd dat ik om bier moet vragen ipv pils en dan gaan ze Engels lullen. |
Nou ja zeg,...! dat is toch echt well dikkelul 3 beer Jatog ?
Zijn the Dutch nou zo stupid dat ze hun moedertaal aan het vergeten zijn
Maar inderdaad toen ik in Holland was en ze opmerkte dat ik met een kinda Aussie
accent praate gingen ze gelijk over op een Fucken ridiculous salon English
and when I requested praat Hollands , they ignored me , en bleven gewoon
in het Engels door yeppen , hoe noem je die mensen Dick-heads of zo iets
28/10/09 - 14:51
Oh...! have a nice day ,neem er maar twee Okay  |
Hoe herkenbaar Op mijn werk ook, de kok is Iers, maar verstaat prima Nederlands. (Hij woont hier nu 8 jaar) Spreken gaat op zich ook wel, en toch gaat iedereen Engels praten
29/10/09 - 10:55
Zo leert ie 't nooit 
 |
 |
| Spamstudent |
| Momenteel ben ik half aan het trippen vanwege mn faalangst voor wiskundetoetsen
Ik kan niet zo goed tegen die prestatiedruk die op wiskunde ligt.
En ik kan het niet.
en ik ga het verneuken.
 Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen... |
 |
| Flierefluiter |
| de prestatiedruk is toch bij alle vakken hetzelfde?
succes iig Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| als het nou natuurlijke was kon ik de druk wel begrijpen [/flauw] Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Dwangspammer |
| O mijn god
Afgelopen vrijdag had ik een tentamen waar ik niet voor had geleerd omdat ik bezig was met verhuizen. Dus ik dacht: ga hem wel herkansen. Ik heb hem wel gemaakt, want je weet nooit.
Een week vantevoren hadden ze bekend gemaakt dat hij op de computer zou worden afgenomen. Ok, korte termijn, maar goed.
Tijdens het tentamen bleken er al heel veel problemen te zijn met vastlopende programma's, mensen die konden alt+tabben, errors bij het versturen van de resultaten, etcetera etcetera.
Vandaag is bekend gemaakt dat het tentamen ongeldig is verklaard en dat we hem overnieuw moeten doen. Op fucking 9 november. Terwijl we bezig zijn met een nieuw blok
Ik heb gemengde gevoelens. De enigste keer dat ik bewust besluit niet voor een tentamen te leren wordt hij ongeldig verklaard en krijg ik een tweede kans (it's fate!). Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer erg klote...
Wat een n00bs toch ook. Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Kletskoekert |
| of nie Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Spømmer |
| | uh postte: | | Wanneer kom je nou 's naar Nederland voor een meeting met ons? |
Yep ... I might next year ,I got plenty of travel vouchers, so it l cost me virtually nothing
to visit Europe , Yeah..! l like to see some old friends from my Dad, and yes.. I should be able to arrange a meeting with Heaven. Jatog
 Ihre Sie stets aufrichtig liebende PLOY |
 |
| Dwangspammer |
|  Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Forum Refresher |
|  |
 |
| Spamstudent |
| | superr postte: | de prestatiedruk is toch bij alle vakken hetzelfde?
succes iig |
Heheh.
Dan ken je mn leraren niet >.< ... TRAUMA aan wiskundeleraren
Plus daarbij heb ik elke week privébijles, waardoor iedereen verwacht dat ik het wel moet kunnen en mn ouders zijn ook al helemaal van: 'We betalen heel veel daarvoor... doe je best... blablabla'.
En andere vakken lukken me nog met mijn handen op mijn rug gebonden :"D... Wiskunde alleen... eh. Ben ik dus niet zo goed in
En ik heb het dus zojuist verknald. Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen... |
 |
| Kletskoekert |
| Whoei!
erm.. ik bedoel natuurlijk.
ocherrum meske toch  Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Spamstudent |
| Dankje ... ... ... Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen... |
 |
| Spømmer |
| | Grover postte: |  |
Yippee..! hang on to your boot laces, Groof  Ihre Sie stets aufrichtig liebende PLOY |
 |
| Über-Spammer |
| | ploy postte: | | uh postte: | | Wanneer kom je nou 's naar Nederland voor een meeting met ons? |
Yep ... I might next year ,I got plenty of travel vouchers, so it l cost me virtually nothing
to visit Europe , Yeah..! l like to see some old friends from my Dad, and yes.. I should be able to arrange a meeting with Heaven. Jatog
 |
Cool. Doen we.
Dagje Walibi? [grapje]
30/10/09 - 21:08
Jezus, ik ben echt niet grappig.
 |
 |
| Über-Spammer |
| ik ben blij dat je het zelf ook merkt.  |
 |
| Über-Spammer |
| Wat fijn dat jij daarom blij bent! YES
hoe meer blij hoe beter.
 |
 |
| Über-Spammer |
|  |
 |
| Über-Spammer |
| | serious postte: | | ploy postte: | | uh postte: | | Wanneer kom je nou 's naar Nederland voor een meeting met ons? |
 |
Cool. Doen we.
Dagje Walibi? [grapje]
30/10/09 - 21:08
Jezus, ik ben echt niet grappig. |
Ik zat net echt zo van " *druk op terug-knopje* ... OW, Walibi! Hihi *weer terug naar deze pagina* " Pinky, are you pondering what I'm pondering?
Whoof, oh, I'd have to say the odds of that are terribly slim Brain. |
 |
| Über-Spammer |
| Haha 
 |
 |
| Muts |
| | uh postte: | | De enigste keer |
Tis enige  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Forum Refresher |
| Hee, jij was toch juf af  |
 |
| Muts |
|  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Kletskoekert |
| | Nigel postte: | | *druk op terug-knopje* |
daar ga je dus de vaut in  Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Über-Spammer |
| OT: Moe. Dirrekje en ik zijn net weer terug in Coev'n en gaan slapen.  |
 |
| Forum Refresher |
| Als jullie maar wel van elkaar afblijven  |
 |
| Über-Spammer |
|  |
 |
| Forum Refresher |
| Je bent nu toch niet zwanger he?  |
 |
| Machtmisbruiker |
| Doe ons dat niet aan! Geen kleine Dirk! Alles behalve een kleine Dirk. Nu met extra vitamine S... |
 |
| Über-Spammer |
| Een kleine Leander dan?  |
 |
| Forum Refresher |
|  |
 |
| Über-Spammer |
| Euj!  |
 |
| Forum Refresher |
| Gewoon het idee dat jij en Dirk hebben liggen jeweetwellen  |
 |
| Über-Spammer |
| Dat heb jij zelf in je hoofd gehaald. Ik heb niks bevestigd.... |
 |
| Machtmisbruiker |
| Wij vertellen wel wat er gebeurd is, daar hebben we jouw bevestiging niet voor nodig.  Nu met extra vitamine S... |
 |
| Forum Refresher |
| Precies, die gehackte webcam vertelde genoeg  |