Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Foto's van members
Beeldspraak

Pagina 450 van 459

Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Grover postte:
Ik had de koffie klaar staan, maar je kwam niet even op een bakkie.

Ik had er zelfs speculaasjes bij

Je had niet gezegd of je thuis was!

mosymuis postte:
oja, hoe wasset?

Het was heel fijn

We zijn maar 40 uur weggeweest (we vertrokken woensdag 18.00 en waren vrijdag 10.00 terug) maar het voelde wel echt alsof we veel langer weg waren, heerlijk

Het is ergens wel jammer dat we bijna alleen maar gevaren hebben terwijl het donker was, want toen we vertrokken in Ijmuiden en in New Castle was het al donker. Maar je krijgt het toch wel mee, en we zijn wat eerder opgestaan om het nog in het licht te kunnen zien

De drankjes zijn er achterlijk duur (7,50 voor een glaasje wijn), dat was wel een beetje jammer. Naar wat we gehoord hadden van tevoren viel het een beetje tegen wat er te doen was, maar we hebben ons er goed vermaakt

In New Castle hebben we vooral rondgelopen, en we zijn naar het Metro Centre geweest, het grootste winkelcentrum van Europa. Je hebt in New Castle 5 uurtjes, dus niet echt genoeg om de hele stad te bekijken, en daar hebben we ons best ook niet voor gedaan We hebben gewoon wat rondgelopen, rondgekeken, gewinkeld, en het goed naar ons zin gehad

Oja en ik ben erachter dat ik op een boot echt waardeloos slaap
Seen it all, done it all, can't remember most of it
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
wow, een winkelmidweekje dus... werd schatje niet gillend gek?
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
lekker toch, ff een andere omgeving.
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
mosymuis postte:

Ze hebben maar een paar uur gewinkeld hoor, dat kan Dré best aan. Denk ik...
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
Kruimel postte:

it's a miracle!
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Forge postte:
Kruimel postte:

it's a miracle!

ik heb fantastisch geslapen op de boot terug van Engeland.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
mosymuis postte:

Neehoor viel alles mee Ze hadden ook een hoop gadget winkels die hij interessant vond

04/11/09 - 16:24

En hij heeft wat mij betreft echt heel veel geduld
Bekijk Nigel's profiel
Über-Spammer

Tackleberry en Hightower zijn er niks bij...

Leon's broer (ja, die ene in het blauw) was erg schietgraag vorige zondag.. vooral omdat hij maandag zijn pistooltje op mocht halen
Pinky, are you pondering what I'm pondering?
Whoof, oh, I'd have to say the odds of that are terribly slim Brain.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
verkeerde topic eigenlijk
Bekijk Nigel's profiel
Über-Spammer
is toch een van mijn foto's
Pinky, are you pondering what I'm pondering?
Whoof, oh, I'd have to say the odds of that are terribly slim Brain.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
niets mee te maken..

nu moeten die twee lid worden.. anders.. anders..
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
sturen we de SH knokploeg eropaf

04/11/09 - 21:39

*Kuips zoekt zijn ploertendoder alvast, waar is dat ding ook alweer gebleven
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
in de kelder.. tenminste, daar heb ik 'm het laatst gelaten..
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
Ahja, das waar ook thnx
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Hoor ik daar knokploeg?
Nu met extra vitamine S...
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
ghehehehe, is dat jouw callsign?
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Uiteraard... Je weet toch?!
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Ik heb je gemist
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
komt wel goed, schatjuh.
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Roosvisee is viez
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Nietus
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
Ik heb het al 15 jaar niet meer gedronken dus ik zou het echt niet meer weten
Flickr ••
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Ja maar, je wordt er groot en sterk van en zo
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ranja ftw.
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Heerlijk, ik heb meestal die kar van zever dan ofzo....
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Tsanawo
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Citroen
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
ieuw bah...
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Idd.
Geef mij maar Aardbei of Cassis
Ubi pus, ibi evacua.
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Bosvruchten is lekker
Igor!
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Cassis.
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Vroeger, toen ik nog uit een fles dronk (in mijn geval iets minder lang geleden dan de meesten hier ), dronk ik altijd cassislimonade uit de fles, terwijl ik zachte stoffen in m'n handjes wreef (stukjes stof, de plant die zachte blaadjes had, etc). O, ik kon daar zó van genieten
Ubi pus, ibi evacua.
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Aaah. Hoe schattig! Maar hoe lang heb jij uit de fles gedronken?
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Ongeveer tot m'n 8e, 9e jaar
Ik dronk ook thee met melk uit m'n fles. En ik had speciale spenen, waarvan het gat altijd groter gemaakt moest worden omdat de spenen die je in de winkel kocht altijd veel te kleine gaatjes hadden.
Ubi pus, ibi evacua.
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Asperger?
het is toch nog allemaal goed gekomen met je
Spamdoosch

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com