Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Ongelukken Compilatie
Reclamezuil

Pagina 1 van 1

king_julian
Zoek naar alle posts van king_julianVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van king_julianVerwijder deze post
Bekijk king_julian's profiel
Wannabee
Video voor verzekering

http://www.youtube.com/watch?v=RIAgUJEqcfE
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
Das mooi.
Werk je bij Zekur?
Flickr ••
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Volgens z'n profiel komt ie uit 1992. Wel een beetje jong, als dat z'n echte geboortedatum is...
Ubi pus, ibi evacua.
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
had ik ook gezien, vraag me daarom af waarom ie reclame zou maken voor een verzekerings maatschappij
Flickr ••
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
zn vader werkt er vast en zeker
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Hij heeft aandelen
Exaggeration
Zoek naar alle posts van ExaggerationVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van ExaggerationVerwijder deze post
Bekijk Exaggeration's profiel
Spamstudent
Je hoort toch wel eens van die jonge mensen, die dan uberslim zijn en uberrijk omdat ze beleggen
Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen...
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Ik heb ook wel eens gehoord van jonge mensen die daar veel geld mee verloren zijn... een oude huisgenoot van me is voor een paar duizend euro de boot in gegaan met Tom-Tom, toen nog veelbelovend op de beurs
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Type-R
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
volgens mij kan je alleen maar met zekerheid vandaag de dag beleggen op google en apple nu, maar daar hebben we niet zoveel aan in nederland
Flickr ••
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
het enige wat je met zekerheid kan beleggen is je boterham.
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
hoe doe jij zekerheid op je boterham?
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
ja, da's altijd nog beter dan marmite
Type-R
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
Marmite!
Flickr ••
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
Iewl! neen! ik schraap liever mijn tong met een kaasschaaf!

dat is ook wel nodig, na marmite
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Goede feiten inderdaad.

39 ongevallen per uur resulteert uiteindelijk in 1 ongeval per 2 seconden.
Volgens mij is die compilatie gemaakt door een PABO student ofzo...

Eens even narekenen:
340.000 ongevallen per jaar....
28.333 per maand, dat klopt dan nog.
930 per dag, ah jammer, daar gaan ze al de mist in, 944 geloven hun. En dat klopt ook als je er vanuit gaat dat er maar 30 dagen in een maand zitten. Slordig reken werk hier al, je kan beter het aantal jaarongevallen delen door 365.25 (Okay, 365.2422 maar ik ben lui )
Dit resulteert een een schamele 38.75 ongevallen per uur. Hey die waarde klopt weer ongeveer. Gaaf.
Maar elke 2 seconden?!
Ongeveer om de 93 seconden vindt er een ongeval plaats... Niet om de 2 seconden.

Okay, ik verveelde me!
Nu met extra vitamine S...
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
άber-Spammer
Dat blijkt.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Hulde aan het haar
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Wehehe
Seen it all, done it all, can't remember most of it
Tsanawo
Zoek naar alle posts van TsanawoVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van TsanawoVerwijder deze post
Bekijk Tsanawo's profiel
Machtmisbruiker
Thank you, thank you very much.
Nu met extra vitamine S...
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com