| |
 |
| Wannabee |
| Video voor verzekering
http://www.youtube.com/watch?v=RIAgUJEqcfE |
 |
| Schpammert |
| Das mooi.
Werk je bij Zekur? Flickr |
 |
| Dwangspammer |
| Volgens z'n profiel komt ie uit 1992. Wel een beetje jong, als dat z'n echte geboortedatum is... Ubi pus, ibi evacua. |
 |
| Schpammert |
| had ik ook gezien, vraag me daarom af waarom ie reclame zou maken voor een verzekerings maatschappij Flickr |
 |
| Pro Spammer |
| zn vader werkt er vast en zeker  'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!' |
 |
| Forum Refresher |
| Hij heeft aandelen  |
 |
| Spamstudent |
| Je hoort toch wel eens van die jonge mensen, die dan uberslim zijn en uberrijk omdat ze beleggen  Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen... |
 |
| Ondermachtige |
| Ik heb ook wel eens gehoord van jonge mensen die daar veel geld mee verloren zijn... een oude huisgenoot van me is voor een paar duizend euro de boot in gegaan met Tom-Tom, toen nog veelbelovend op de beurs  I would love to change the world, but they won't give me the source code. |
 |
| Schpammert |
| volgens mij kan je alleen maar met zekerheid vandaag de dag beleggen op google en apple nu, maar daar hebben we niet zoveel aan in nederland  Flickr |
 |
| Kletskoekert |
| het enige wat je met zekerheid kan beleggen is je boterham. Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland. |
 |
| Flierefluiter |
| hoe doe jij zekerheid op je boterham? Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice |
 |
| Kletskoekert |
| ja, da's altijd nog beter dan marmite  Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Schpammert |
| Marmite!  Flickr |
 |
| Kletskoekert |
| Iewl! neen! ik schraap liever mijn tong met een kaasschaaf!
dat is ook wel nodig, na marmite Albinos do NOT come from Albania.
 |
| Machtmisbruiker |
| Goede feiten inderdaad.
39 ongevallen per uur resulteert uiteindelijk in 1 ongeval per 2 seconden.
Volgens mij is die compilatie gemaakt door een PABO student ofzo...
Eens even narekenen:
340.000 ongevallen per jaar....
28.333 per maand, dat klopt dan nog.
930 per dag, ah jammer, daar gaan ze al de mist in, 944 geloven hun. En dat klopt ook als je er vanuit gaat dat er maar 30 dagen in een maand zitten. Slordig reken werk hier al, je kan beter het aantal jaarongevallen delen door 365.25 (Okay, 365.2422 maar ik ben lui )
Dit resulteert een een schamele 38.75 ongevallen per uur. Hey die waarde klopt weer ongeveer. Gaaf.
Maar elke 2 seconden?!
Ongeveer om de 93 seconden vindt er een ongeval plaats... Niet om de 2 seconden.
Okay, ik verveelde me!  Nu met extra vitamine S... |
 |
| άber-Spammer |
| Dat blijkt.  |
 |
| Forum Refresher |
| Hulde aan het haar  |
 |
| Muts |
| Wehehe  Seen it all, done it all, can't remember most of it |
 |
| Machtmisbruiker |