Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

[Centraal topic] Humorplaatjes
World Weird Web

Pagina 123 van 132

Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Jezus wat een anorexiawijf
Ubi pus, ibi evacua.
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
idd, zo geweldig vind ik haar ook niet.

Flickr ••
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
Type-R postte:
idd, zo geweldig vind ik haar ook niet.

dat is dan ook net het punt van het plaatje
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Type-R
Zoek naar alle posts van Type-RVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Type-RVerwijder deze post
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
dat weet ik ook wel, maar als je kijkt op internets dan is het merendeel gek op d'r
Flickr ••
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Type-R postte:
dat weet ik ook wel, maar als je kijkt op internets dan is het merendeel gek op d'r

Duh

dr.dark
Zoek naar alle posts van dr.darkVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van dr.darkVerwijder deze post
Bekijk dr.dark's profiel
Ondermachtige
Waar is dat van foto 2 gebleven
"“Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.""
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer

'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
dr.dark postte:
Waar is dat van foto 2 gebleven

Geen idee, maar het is toch geen mooie stropdas.
Exaggeration
Zoek naar alle posts van ExaggerationVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van ExaggerationVerwijder deze post
Bekijk Exaggeration's profiel
Spamstudent
Jeuhmig...
Dan ben je eventjes genaaid.
Zodra inkt en papier versmelten is het verhaal begonnen...
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
Leejoo weet ondertussen ook wat het is
Albinos do NOT come from Albania.
Baviaan: nee, die komen uit wit-Rusland.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Ja

En ik had de handen goed gezien
Seen it all, done it all, can't remember most of it
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Nou, vertel.
Igor!
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ik wil het niet meer weten.
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter

21/10/09 - 19:43

mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige

I would love to change the world, but they won't give me the source code.
hugo1988
Zoek naar alle posts van hugo1988Verwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van hugo1988Verwijder deze post
Bekijk hugo1988's profiel
Spamstudent

Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert

Lauwemens
Zoek naar alle posts van LauwemensVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van LauwemensVerwijder deze post
Bekijk Lauwemens' profiel
Wannabee
Haha xD.

31/10/09 - 14:59

...wtf
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Leuke fietspaden
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5222904/__Curieuze_fietspaden__.html?p=3,2
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Pro Spammer
Wat een idioten
Igor!
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Wtf

En weer vraag ik me toch af "Hoe is het mogelijk..."
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Ik weet het wel

Ambtenaren
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts

03/11/09 - 01:12

eens kijken als ik een keer van dat spul heb al geloof ik niet dat het zo zal poppen en als het dat al doet dan worden ze er wss bang van
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Kruimel postte:
Wtf

En weer vraag ik me toch af "Hoe is het mogelijk..."

Wss onder het motto "het moest hier komen dus we doen ons werk maar gewoon". Zelfs wij voeren hier op kantoor wel eens zaken uit waarvan we vinden/denken dat ze dom zijn, maar waarvan de klant het nou eenmaal zo wil (ook na overleg/navraag). Dan leg je je daar dus bij neer en negeer je het gezond verstand.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Ja, maar dan gaat het fout bij de bedenker/opdrachtgever Hoe je het ook bekijkt, ergens gaat het fout
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Gewoon een ambtenaar op de tekentafel die iets verzint, en de andere ambtenaar die het gewoon stompzinnig uitvoert zonder verder na te denken of te overleggen met de tekenakamer, het staat zo op tekening dus zo voer ik het uit.
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
idd.. waarom meer moeite doen dan nodig is?
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Dit lijkt wel een beetje op een Rens actie

04/11/09 - 18:48

Iemand nog een stukje kip??
Fat Shady
Pro Spammer
OMG @ eerste
Igor!
Bekijk Forge's profiel
Kletskoekert
prachtig

www.thereifixedit.com
Type-R
Bekijk Type-R's profiel
Schpammert
http://kuvaton.com/kuvei/ceiling_cat_is_watching_you.jpg
Flickr ••
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Die is al eens gepost Ik heb hem toen al uitgeprint, maar hij is weer tussen andere papieren terecht gekomen Dirrek heeft hem inmiddels wel aan het plafond hangen volgens mij.
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter

Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
wehehe
Spamdoosch

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com