Cortana.nl
Spammers Heaven.nl

Harddrugs. Wat vinden we daarvan?
Diepe Gedachten

Pagina 42 van 43

mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Hoewel geen harddrugs maar vind het wel in de discussie passen: het is opnieuw bewezen dat drugsgebruik in Nederland (in dit geval wiet) lager ligt als elders... Nederland blowt niet veel (NOS)
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Logisch, als het mag is het minder interessant. Bijkomend voordeel is dat er meer voorlichting over is, en dat je weet dat het spul dat je koopt in een coffeeshop goed is.
Seen it all, done it all, can't remember most of it
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
de stat die ik interessanter vind, maar die niet in het nos artikel staat (wel op ad.nl):
Quote:

Volgens het jaarverslag van het EU-drugsagentschap EWDD zegt 22,6 procent van de Nederlandse volwassenen ooit cannabis te hebben gebruikt. Het Europees gemiddelde ligt op 22,1 procent.

Want qua gebruik had ik het wel verwacht, dat ook 'ooit geprobeerd hebben' niet anders ligt dan in de rest van de EU vind ik wel enigszins verrassend
Good News Everyone! I invented a device to make you read this in my voice
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Ik had eerder verwacht dat een groter deel van de Nederlanders het wel eens gebruikt zou hebben ja
Igor!
Kruimel
Zoek naar alle posts van KruimelVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van KruimelVerwijder deze post
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Gewoon omdat het kan
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ik heb nog nooit wiet gerookt. Ik roep al jaren dat ik het een keer wil proberen.
Fat Shady
Zoek naar alle posts van Fat ShadyVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van Fat ShadyVerwijder deze post
Bekijk Fat Shady's profiel
Pro Spammer
Kruimel postte:
Gewoon omdat het kan

Ja precies, in een ander land moet je nog moeite doen met het regelen en is het illegaal enzo maar hier is het gewoon GEEN moeite...
Igor!
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
mosymuis postte:
Hoewel geen harddrugs maar vind het wel in de discussie passen: het is opnieuw bewezen dat drugsgebruik in Nederland (in dit geval wiet) lager ligt als elders...

Dan.
Ubi pus, ibi evacua.
mosymuis
Zoek naar alle posts van mosymuisVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van mosymuisVerwijder deze post
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
uh postte:
mosymuis postte:
Hoewel geen harddrugs maar vind het wel in de discussie passen: het is opnieuw bewezen dat drugsgebruik in Nederland (in dit geval wiet) lager ligt als elders...

Dan.

Sorry.
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer
Geeftnie
Ubi pus, ibi evacua.
stukjetaart
Zoek naar alle posts van stukjetaartVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stukjetaartVerwijder deze post
Bekijk stukjetaart's profiel
Schpammert
leander postte:
Ik heb nog nooit wiet gerookt. Ik roep al jaren dat ik het een keer wil proberen.

doe het eens!
superr
Zoek naar alle posts van superrVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van superrVerwijder deze post
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter
stukjetaart postte:
leander postte:

doe het eens!

niet aanmoedigen
leander
Zoek naar alle posts van leanderVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van leanderVerwijder deze post
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Aanmoedigen mag altijd. Ik ben denk ik wel oud en wijs om dan alsnog mijn eigen keuze te maken.
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
Dat bepalen wij wel
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ech nie!
Grover
Zoek naar alle posts van GroverVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van GroverVerwijder deze post
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
jammer joh
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
superr
Bekijk superr's profiel
Flierefluiter

stikstok
Zoek naar alle posts van stikstokVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van stikstokVerwijder deze post
Bekijk stikstok's profiel
Pro Spammer
Hard drugs zuigt
Red een boom, eet een bever!
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Nooit wat van gemerkt
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Het zuigt iedere mogelijkheid tot productiviteit voor de volgende dag uit je.
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
Bij genoeg speed niet, hoor
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Heb je bij speed geen kater dan de volgende dag?
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Nee dan komt ie een aantal dagen later pas
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ahjah, stiekem wist ik dat ook best volgens mij.
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
Het was inderdaad niet heel moeilijk
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Katers zouden over het algemeen ook gewoon verboden moeten worden.
Tenzij ze op 4 poten lopen, harig zijn en miauw zeggen.
Kruimel
Bekijk Kruimel's profiel
Muts
whahaha

Mja idd
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Bekijk uh's profiel
Dwangspammer

Ubi pus, ibi evacua.
Grover
Bekijk Grover's profiel
Forum Refresher
je raam onderkotsen en dan je ruitenwisser aanzetten
mosymuis
Bekijk mosymuis' profiel
Ondermachtige
LSD en XTC waren grappig

19/05/10 - 15:12

Er goed dat er een nieuwe discussie ontstaat betreffende legalisatie!

Uitgebreid:
http://weblogs.nrc.nl/expertdiscussies/schaf-verbod-op-soft-en-harddrugs-af-dat-dringt-de-criminaliteit-terug-schrijft-bolkestein/
http://www.nrc.nl/opinie/article2546259.ece
serious
Zoek naar alle posts van seriousVerwijder deze meldingBewerk/Verwijder dit berichtBekijk het IP van seriousVerwijder deze post
Bekijk serious' profiel
Über-Spammer
Ik wil ook een keer drugs proberen

19/05/10 - 23:21

Ik heb het nog steeds nooit gedaan...
Bekijk Kuips' profiel
Pro Spammer
Ik hou het op af en toe een jointje
'There are 3 sides to every story, there is one side, there is the other and than there is the truth!'
leander
Bekijk leander's profiel
Über-Spammer
Ik had nog nooit een joint gerookt, totdat ik in Kaapstad was.
Dit topic is ouder dan 60 dagen, de Spamdoosch is inactief.

Schreeuwdoos

www.Big-Boards.com   www.Big-Boards.com